Завдання:
1. Ознайомтесь із завданням і поставте мету до модуля.
2. Завантажте "Блог про створення блогу".
3. Виконайте запропоновані у блозі практичні роботи. Результатом виконання практичних робіт має стати створення облікового запису і власного блогу.
4. Додайте до свого блогу декілька сторінок (за кількістю розділів Портфоліо). Дайте їм назву (продовження роботи над створенням Портфоліо буде у Модулі 6).
5. Розпочніть оформлення і заповнення сторінок Портфоліо. Результатом виконання останніх двох пунктів має стати створена структура Портфоліо.
6. Перегляньте Портфоліо своїх колег. Залишіть свої коментарі на сторінках блогів колег.
7. Обговоріть у парах, чому потрібно дотримуватися правил мережного етикету.
8. Яких правил, на Вашу думку, повинні дотримуватися користувачі при спілкуванні в Інтернеті? Запишіть ці правила у коментарях (хоча б одне правило), але не повторюйтесь.
Рекомендована література:
1. Антонченко М.О. Інформаційні та
телекомунікаційні технології навчання. Практикум. Навчально-методичний посібник
/ Антонченко М.О., Лабудько С.П., Павленко І.М.
– С. : СОІППО, 2014. – 144 с.
2. Галатенко
В.А. Основи інформаційної безпеки. Інтернет-університет інформаційних
технологій / В.А. Галатенко – ІНТУІТ.ру, 2008.
3. Герасименко Н.В. Методичні рекомендації щодо
створення веб-сайтів загальноосвітніх навчальних закладів / Н.В. Герасименко,
В.В. Лобода, Л.М. Наконечна – С.: СОІППО, 2013. – 112 с.
4. Глинський
Я.М. Інтернет. Мережі, HTML і телекомунікації. Самовчитель / Я.М. Глинський,
В.А. Ряжська – Л., 2008. – 224 с.
5. Лабудько
С.П. Блог як засіб розвитку професійної компетентності вчителів / С.П. Лабудько
// Комп’ютер у школі та сім’ї, 2013. – № 6. С. – 9-12.
6. Морзе
Н.В. Інформатика: підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл.: рівень
стандарту/Н. В. Морзе, О.В. Барна, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська. — К.: Школяр,
2011. — 304 с.
7. Осадчий
В.В. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів засобами
Інтернет-служб та сервісів Google / В.В. Осадчий // Педагогічний процес: теорія
і практика. – К.: Вид-во „ЕКМО”, 2008. – Вип. 4. - С.244-256.
Немає коментарів:
Дописати коментар